Morning light
Am amanat in repetate randuri sa incep aceasta lucrare pentru simplul fapt ca nu aveam o idee clara in legatura cu ce o sa obtin. Fotografia de referinta este tentanta in ansamblul ei insa abordarea devine dificila din cauza multitudinii de culori, obiecte si detalii complicate.
Am decis sa simplific totul in asa fel incat sa pot transforma imaginea intr-o pictura care sa ma impresioneze de cate ori o vad. In arta vizuala, armonia este cea care incanta privirea si creeaza un sentiment interior de ordine, de echilibru.  Mi-am amintit de teoria culorilor si de tehnicile realizarii acestui deziderat folosind diferite scheme cum ar fi;
-       Culori monocromatice, pentru impresia de simplitate si curatenie, care se bazeaza pe o singura culoare cu variatii de luminozitate, saturatie si valoare.
-       Schema culorilor complementare, una dintre cele mai vechi tehnici folosite de artisti pentru obtinerea armoniei culorii.
-       Schema de culori analoage, care include culori aproapiate una de alta pe roata culorilor.
-       Alte scheme de culori; culori analoage, complementaritatea divizata,  schema de culori triadice, culori tetradice, etc.,
Si in cele din urma am ales schema de culori calde si reci, care permite realizarea unui echilibru dinamic pe intreaga suprafata a lucrarii, o compozitie vibranta si armonioasa.    
Am simplificat imaginea, am inventat culorile, am creat atmosfera, am gasit ceea ce cautam; o imagine ce impresioneaza prin colorit, profunzime si lumina.
Morning light - pictura in ulei,  40 x 40 cm
                 Sold

Comments

Popular posts from this blog

Umbra si culoarea ei in pictura